Woon-werkgemeenschap zoekt versterking

Wij zijn een woon-werkgemeenschap van zo’n 14 personen die plaats biedt aan mensen die een dak boven hun hoofd nodig hebben. Samen met vrijwilligers draaien we ons kringloopbedrijf. We leven van de opbrengst en delen deze met mensen die het minder hebben. We zijn een sterk idealistische organisatie die actief werkt aan het tegengaan van armoede en dakloosheid.

Wij zoeken versterking van ons team:

-De ideale kandidaat is aardig en sociaal en geschikt om in een groep te leven.

-Is praktisch en bereid de handen uit de mouwen te steken.

-Kan daarbij ook voorbij de waan van de dag kijken.

-Is in staat dingen te signaleren en bespreekbaar te maken en staat zelf ook open voor opbouwende kritiek

-Heeft affiniteit met kringloop, het bevorderen van duurzaamheid en upcycling

-Administratieve kwaliteiten zou handig zijn, het is leuk als je goed kan koken en als je een mooi gevoel voor humor heb

Wij bieden een bijzondere woon-werk combinatie:

-Met de poten midden in de maatschappij

-Waar je echt iets kan bijdragen en veel kan betekenen voor anderen binnen en buiten onze leefgemeenschap.

-Met kost en inwoning en zelf te besteden geld. (In ons huishouden zien we af van een regulier salaris, dit maakt het lastig als je een neiging hebt tot overconsumptie, maar stelt ons wel mooi in staat samen veel goede doelen te ondersteunen!)

-Met garantie op voldoende reuring en mogelijkheden om te leren en te groeien

-Een meestal gezellige plek waar we trots zijn op wat we met zijn allen voor elkaar krijgen!

Meer weten? Als je vragen hebt neem contact met ons, en van harte welkom op om eens kennis te komen maken. Ook als je als vrijwilliger wil bijdragen. Bel: 06 – 29 20 67 19   Of mail: haarzuilens@emmaus-utrecht.nl