Winkelen bij Emmaus Parkwijk

In de kringloopwinkel kun je 4 dagen in de week terecht voor kwalitatief goede en laag geprijsde artikelen. Ons assortiment bevat veel merkartikelen. De winkel is ruim van opzet, netjes en schoon. Je kunt gemakkelijk vinden wat je zoekt, door de logische indeling in verschillende afdelingen: meubels, kleding, boeken & platen, huisraad, kleingoed en elektrische apparatuur. Ook voor het avontuur is onze winkel het adres! Misschien tikt je wel die antieke Chinese vaas of die leuke jaren 50-stoel op de kop! En ben je student aan de Hogeschool of Universiteit van Utrecht? Dan krijg je 25% korting op het hele assortiment.

Aanbrengen en ophalen van spullen

Graag nemen wij je overbodige spullen in ontvangst, voor zover ze nog geschikt zijn voor hergebruik. Inleveren kan van dinsdag t/m zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.

Ook kun je ze door ons op laten halen. Bel voor een afspraak naar Emmaus Haarzuilens: 030 - 677 15 40. Hier wordt de ophaal gecoördineerd. Goederen die kapot zijn of niet meer verkoopbaar, nemen wij niet mee.

Bezorgservice

Tegen een vergoeding van €5 bezorgen wij bij ons gekochte goederen in Parkwijk, Langerak en de Woerd. Tegen een vergoeding van €10,- in de rest van de gemeente Utrecht. Voor inwoners buiten de stad Utrecht gelden andere tarieven.

De Balie: afhaalpunt van biologische groente- en fruitpakketten

In onze winkel kunt u een abonnement nemen op een biologisch groente- en fruitpakket. Abonnees krijgen wekelijks een tas met verse producten van Moestuin Maarschalkerweerd. Je kunt de pakketten ophalen op donderdag tussen 17.00 en 19.00 uur. Op deze tijden is er iemand aanwezig voor verdere informatie of voor een abonnement.
Verder kun je ook uw oude batterijen, inktpatronen en aluminium bij ons inleveren.

Goede doelen

Emmaus Parkwijk draagt bij een schoner milieu en een betere wereld. Soms doen we dat door spullen gratis weg te geven aan mensen in nood of aan bijzondere initiatieven. Ook met de winst van ons bedrijf, steunen wij goede doelen.

Zo krijgen de klanten van de voedselbank in Leidsche Rijn gratis tegoedbonnen voor onze winkel. Of we helpen mee bij het inrichten van een tenstoonstelling in de wijk of geven vluchtelingen de kans hun eerste woning in te richten.

Heb je zelf een goed idee dat je op geen andere manier kunt realiseren?
Neem dan eens contact met ons op.