Winkelen bij Emmaus Haarzuilens

• Klanten rennen na opening van de markt naar de verkoopruimtes
  • Kledingmagazijn
  • Klant en medewerker onderhandelen
  • Meubelafdeling
  • Klant en medewerker onderhandelen

Er is veel moois te vinden bij Emmaus Haarzuilens. Een brede keuze boeken en muziek, kleding en schoenen, elektronica, meubilair, bric-a-brac… Vintage, design, maar ook gewone handige dingetjes — voor ieder wat wils, you name it! Het aanbod wisselt elke week, want we halen jaarlijks bij meer dan 4.000 adressen in Utrecht en de omgeving goederen op!

Elke woensdagmiddag zijn we open van 13.00 uur tot 16.00 uur.

Ook de laatste zaterdag van elke maand, van 11.00 uur tot 13.00 uur, kan je bij ons lekker shoppen.

Gekochte (grotere) goederen kunnen tegen een redelijke vergoeding worden thuisbezorgd.

Daarnaast houden we twee Feestmarkten per jaar, de laatste zaterdag van mei en augustus. Het bijzondere daaraan is het sfeer en de bedoeling. Alle opbrengsten van de Feestmarkten gaan direct naar speciaal uitgekozen projecten.

Tijdens Feestmarkten zijn er extra kramen met curiosa, boeken, platen en sieraden op het erf te vinden. Er is live muziek, een breed aanbod van lekkere hapjes en een heleboel leuks te doen voor de kinderen. Op de Feestmarkt in augustus organiseren de deelnemers van het internationale zomerkamp een echte modeshow met toffe tweedehandse outfits. Een echte beleving dus!

Boekenafdeling met klanten en medewerker