Verkoopvoorwaarden Emmaus Haarzuilens

Reservering en opslag

Goederen kunnen niet worden gereserveerd. Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 2 weken worden opgeslagen. De eerste week is gratis, daarna €5,- per dag tot maximaal 2 weken. Na 2 weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd. Na 2 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft.

Bezorgen

Bezorgkosten €10,-- in de volgende plaatsen:
Vleuten, De Meern, Utrecht, Maarssen, Breukelen, Kockengen, Harmelen

Bezorgkosten €15,-- in de volgende plaatsen:
Woerden, Nieuwegein, Houten, De Bilt, Ronde Venen

In andere plaatsen bezorgen wij alleen in overleg. De kosten in andere gemeenten bedragen €2,- per km enkele reis volgens ANWB-routeplanner snelste route.

Bezorgen is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Wij bezorgen tot aan de voordeur. Alles dient betaald te zijn in de winkel. Er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs. U bent er zelf verantwoordelijk voor of de spullen door de deur / trapgat en dergelijke passen. Uw oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning en kwaliteit. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al is het in combinatie met ophalen.

Bezorgen / schade

Wij bezorgen tot aan de voordeur begane grond. Indien onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen van de goederen, dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product of uw woning.

Ruilen product

Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen niet mogelijk.
Er wordt geen geld terug gegeven. In zeer dringende gevallen zullen proberen een passende oplossing te vinden.

Garantie

Op de verkochte producten geven we geen garantie. Controleer de producten voordat u ze koopt.

Aansprakelijkheid

Alle relevante bij Emmaus Haarzuilens gekochte artikelen dienen door een erkent installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.

Pinnen

Pinnen is mogelijk. Bij de meubelafdeling is er een mobiel pinapparaat waar u geld kunt opnemen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.