Project aanvraag

Wat zijn onze projectcriteria?

Je kunt projecten indienen die tenminste aan een deel van deze criteria voldoen:

• Kleinschalige sociaal-economische projecten gericht op zelfredzaamheid.
  • Projecten gericht op dak- en thuislozen en ongedocumenteerden.
  • Projecten die bijdragen aan een eerlijke duurzame wereld.
  • Projecten die bijdragen aan bewustwording en het wakker schudden van gewetens.

Uitsluitingscriteria:

• Wij geven geen noodhulp. We richten ons op meer structurele bijdragen aan een duurzame wereld zonder armoede.
  • Projecten van partijpolitieke of evangelische signatuur steunen wij niet. Onze doelen overstijgen politieke kleur en religieuze gezindte.
  • Wij steunen geen projecten met winstoogmerk.

Hoe kan ik een project indienen?

Wil je een project indienen, of twijfel je over het doen van een aanvraag? Neem dan contact op met Emmaus Haarzuilens, Eikstraat 14, 3455 SJ, Haarzuilens. Telefoon: 030 677 15 40; email: haarzuilens@emmaus-utrecht.nl.

Vul het aanvraagformulier in

Binnen twee maanden kun je een reactie van ons verwachten. Voor je een voorstel indient, kijk goed of je project aan onze projectcriteria voldoet. Realiseer je wel dat we meer aanvragen krijgen dan we kunnen toekennen, dus ook als je project binnen de criteria valt is dat geen garantie voor een bijdrage.

Als we besluiten een project te steunen sturen we een bericht aan de aanvrager. Hierin vragen we om een bevestiging van aankomst van het gestuurde bedrag. Ook vragen we om een eindverslag van het project (wat zijn de successen en wat ging er mis?).