Zaterdag 29 augustus zomermarkt Emmaus Haarzuilens

24 augustus 2020

Zomermarkt Emmaus Haarzuilens 29 augustus 2020.

Zaterdag 29 augustus, van 11.00 tot 15.00 uur, is er weer een zomermarkt bij Emmaus Haarzuilens. Er zijn allerlei leuke en goede tweedehands spullen te koop. Daarnaast staan er weer enkele kramen met boeken & platen, curiosa en sieraden. Ook dit jaar is er weer een internationaal zomerkamp. Jongeren uit de hele wereld die ons twee weken helpen in onze woon- werkgemeenschap. Tijdens de zomermarkt verzorgen zij de modeshow met tweedehandskleding. De violist-improvisatiekunstenaar Max Swagemakers zal voor de muziek zorgen.

De opbrengst van de zomermarkt gaat naar stichting Transport 4 Transport. Deze stichting heeft in Malawi als hoofddoel het vervoer naar ziekenhuizen en klinieken te verbeteren. Fietsambulances zijn daarin heel belangrijk. Het streven is om per 3 dorpen 1 fietsambulance beschikbaar te hebben. In het verleden hebben we dit project vaker gesteund. Voor meer informatie: https://www.transport4africa.nl/

Vanwege het COVID-19 virus zal dit jaar de zomermarkt bij de Emmaus in Haarzuilens bescheiden van karakter zijn. Voor het eerste uur tussen 11.00 uur en 12.00 uur moet u zich aanmelden via aanmeldenmarkt@emmaus-utrecht.nl Om wachten te voorkomen geld voor de volgende uren kom gespreid. Tijdens de markt gelden de criteria opgesteld door het RIVM en mag maar een beperkt aantal mensen tegelijk op het terrein en in de verkooploodsen. Pinnen is mogelijk.

We houden rekening met elkaar en maken er weer een gezellige markt van.

Voor meer informatie kunt u kijken op www.emmaus-utrecht.nl

Laatst gewijzigd op maandag, 24 augustus, 2020 - 17:45