Parkeren bij Emmaus Haarzuilens

Emmaus Haarzuilens met publiek op terrein

Beste klanten,

Graag leggen we ons parkeerbeleid aan u uit.

Parkeren gebeurt op de grote parkeerplaats bij restaurant Toetje. U loopt het laatste stuk over de Eikstraat naar Emmaus.

Tot 13:30 is ons terrein helemaal autovrij. Daarna kan alleen in de volgende drie gevallen worden doorgereden naar ons terrein:

• Geldige invalidekaart met de foto van bestuurder. Bij een mindervalide passagier wordt deze afgezet bij Emmaus en de auto wordt op de grote parkeerplaats gezet.
  • Na aankoop van omvangrijke of zware goederen kan bij de verkoper een doorlaatbewijs worden verkregen. Na inleveren hiervan bij de parkeerwacht kunnen de spullen worden opgehaald.
  • Het afgeven van goederen ter donatie kan met de auto, daarna parkeren op het parkeerterrein als je wil winkelen.

In alle gevallen geldt: laat de auto zo kort mogelijk bij Emmaus staan. We hebben een prachtig terrein, met een grasveld, borders en een trampoline. Daar zijn we trots op! We willen graag dat bezoekers van een mooi, rustig en veilig terrein kunnen genieten. Veel autobewegingen zijn gevaarlijk voor onze bezoekers die slecht ter been zijn en voor de kinderen.

TIPS voor klanten:

• Kom op de fiets, met de scooter, met de bus of lopend.
  • Kom vanaf 14:00, dan is de ergste drukte voorbij.
  • Neem zelf stevige tassen, een boodschappentrolley of een steekwagentje mee als je verwacht veel of zware spullen te kopen.
  • Spreek af om samen te reizen, waarbij één persoon de anderen op ons terrein afzet.
  • Spullen doneren kan alle dagen, de hele dag door. Als je niet hoeft te winkelen, kun je dus beter niet op de drukke woensdag langskomen.